בגדים יפים לנשים? המטפחת כפי שלא הכרתן אותה מעולם

בימינו המודרניים, אנחנו כבר רגילות לראות כל אאוטפיט שיקי משולב עם חתיכת בד בצורה כזו או אחרת. אותה חתיכת בד, המגיעה בגדלים שונים ובהדפסים מוטרפים, היא הפריט שכולנו אוהבות: המטפחת.

ייתכן והמידע הבא מעט יפתיע אתכן. אם נביט אל ההיסטוריה נגלה כי המטפחת נמצאת בחיינו מזה אלפי שנים. עוד כשבני האדם היו בהתיישבות תחת כיפת השמיים, צדו ועסקו בקטיף, הייתה המטפחת לפריט חשוב במיוחד.

המטפחת שימשה כפריט חיוני להגנה מפני נזקי מזג האוויר. החום, אשר פקד את השדות, לא  סח על מבצעי הקטיף, והמטפחת, עוד לפני הכובע, שימשה כמגן מפני השמש הלוהטת לראש ולשיער.

לעת ערב, כאשר הגיע הזמן ללכת לישון, הדרך להגן על השיער מפני חרקים שיחליטו לבקר, בייחוד לנשים בעלות שיער ארוך, הייתה הסתרתו מתחת למטפחת העוטפת את השיער כולו.


היופי האמיתי במטפחת הוא הפונקציונליות שבה. ניתן לסגנן את המטפחת כאוות נפשנו וליצור במו ידינו פריטי לבוש שונים לחלוטין מאותה חתיכת הבד.

כדי לעשות זאת, צריך לבחור את המטפחת בגודל הנכון, כזו שתהיה גדולה מספיק לתמרון בין פריטי הלבוש השונים שנרצה לייצר.


אז אם גם לך יש מטפחת, יחסית גדולה, שנחה לה בארון ללא שימוש, הגעת למקום הנכון. את בטח שואלת את עצמך "מה כבר אפשר לעשות איתה?" הנה כמה הצעות שוות במיוחד.

5 דרכים שונות ללבוש מטפחת


  1. צעיף- את המטפחת הגדולה והאהובה שלך, קפלי לחצי. תוכלי לסובב באופן חופשי ומעט מרושל סביב הצוואר למראה בוהו שיק או לקשור בצורה מעונבת למראה מוקפד, כמו של הדיילות. צעיף שכזה, שאינו מבד סרוג כבד, מעניק מראה קליל, רענן וצעיר.

  1. בנדנת ראש- הפריט הזה הוא למתקדמות. בנדנת הראש היא פריט שמושך המון תשומת לב ומייצג נשים שיקיות במיוחד. אם את מרגישה שאת מוכנה לזה, אז קדימה! קפלי את המטפחת לצורת משולש. את הזוית הארוכה ביותר הניחי על המצח וקשרי את העודפים סביב הראש. את "הזנב" שנותר מאחור תוכלי לעצב איך שבא לך- להשאיר נשפך על הגב או לצידי הכתפיים. המחמאות כבר בדרך..

  1. של נשפך- בגדי חורף לנשים תמיד כוללים איזושהי עליונית. אל תגבילי את עצמך עם עליונית עם שרוולים שאפשר ללבוש רק בדרך אחת. לכי על מטפחת גדולה ונשפכת, כזו שבאמצעותה את יכולה לעטוף את עצמך מהכתפיים ועד לברכיים. מהר מאוד את תביני כמה כיף וחמים את מרגישה. את יכולה לקשור את המטפחת בצידי הכתפיים ולתת לה להיות תלויה על גופך בצורה חופשית, או להשאיר אותה פתוחה לאורך הגוף ולתת לאאוטפיט מתחת לבלוט.

  1. חולצת קשירה- אחת החולצות היפות שיתאימו מאוד למכנס ג'ינס מכל סוג היא חולצת הקשירה שמכינים בכמה שניות ממטפחת. קפלי את המטפחת לצורת משולש. את הצד הרחב ביותר הניחי סביב החזה ואת השפיצים של המשולש קשרי בגב. הרי לך חולצת קשירה בוהו שיק לטיול של צהריי שבת.

  1. חצאית/שמלת חוף- בפעם הבאה שאת הולכת לחוף הים ותוהה לעצמך מה ללבוש מעל בגד הים, אל תשכחי את המטפחת שלך. תוכלי לקפל אותה לחצי ולקשור סביב המותניים ליצירת חצאית חוף קלילה ואוורירית או להשאיר אותה ארוכה ולקשור סביב החזה ליצירת שמלה ארוכה, נשפכת ומתנופפת ברוח החופית.

ככל שתתנסי, את בטח תגלי עוד ועוד אפשרויות חדשות ומדליקות לשימוש במטפחת. אנו רוצים להזמין אותך לתת דרור לאישה היצירתית שבך ולגלות עולם חדש של מטפחות בצבעים ובהדפסים מגוונים. היכן את שואלת? חנות בגדים חיפה KUMBA MELA.

  • Dec 06, 2023
  • : News
  • : 0
השאר תגובה